مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-16اقتصادي

تداوم کمک های مومنانه| احداث سرپناه های امن با عزم جهادی


در سال جاری و با افزایش بی رویه قیمت مسکن همچنین قیمت اجاره بها و ودیعه، تعدادی از مستاجران شیرازی ناگزیر به چادرنشینی شده که در این میان گروهی جهادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، افزایش بی رویه قیمت مسکن همچنین افزایش قیمت رهن و اجاره در کنار عدم نظارت کافی و نبود برنامه جامع در این زمینه، اقشار متوسط و ضعیف را در ماه های اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه ساخته است.

خرید مسکن به ویژه برای زوج های جوانی که در آغاز زندگی مشترک قرار دارند در شرایط فعلی به رویای دوردست تبدیل شده همچنین مستاجرانی که به طور ناگهانی با افزایش ناگهانی قیمت ودیعه و اجاره مواجه شدند، گوشه ای دیگر از این تراژدی تلخ هستند.

 در شیراز و شهرستان های دیگر استان کم نیستند افرادی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و این مسئله به قدری بغرنج شده که در کلانشهر شیراز، تعدادی از مستاجران که توان پرداخت اجاره بهای بالا و ودیعه های سنگین و بی حساب و کتاب را ندارند به چادرنشینی در حاشیه شهر روی آورده اند! ناگوارترین تصویری که می توان تجسم کرد، خانه به دوش شدن و آوارگی چندین خانواده از بی سرپناهی است.

در کلانشهر شیراز، تعدادی از مستاجران که توان پرداخت اجاره بهای بالا و ودیعه های سنگین و بی حساب و کتاب را ندارند به چادرنشینی در حاشیه شهر روی آورده اند! معضل ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم کمک های مومنانه| احداث سرپناه های امن با عزم جهادی

تداوم کمک های مومنانه| احداث سرپناه های امن با عزم جهادی